NOWOŚĆ ! DESKI SUP NA POKŁADZIE
Na życzenie możemy wyposażyć jacht w deski SUP do wycieczek z wiosłem, gdy znuży Was dźwięk silnika :)
NOWOŚĆ ! DESKI SUP NA POKŁADZIE
Na życzenie możemy wyposażyć jacht w deski SUP do wycieczek z wiosłem, gdy znuży Was dźwięk silnika :)
NOWOŚĆ ! DESKI SUP NA POKŁADZIE
Na życzenie możemy wyposażyć jacht w deski SUP do wycieczek z wiosłem, gdy znuży Was dźwięk silnika :)
NOWOŚĆ ! DESKI SUP NA POKŁADZIE
Na życzenie możemy wyposażyć jacht w deski SUP do wycieczek z wiosłem, gdy znuży Was dźwięk silnika :)

WARUNKI CZARTERU

Nasze specjalnie zaprojektowane łodzie motorowe są połączeniem wygody, komfortu oraz idealnych właściwości nautycznych, a na żeglugę nimi nie wymagamy patentu motorowodnego. Po krótkim przeszkoleniu nasz jacht bezpiecznie poprowadzi każdy, dlatego zapraszamy na rejsy integracyjne i okazjonalne załogi damskie, męskie, rodziny i pracowników oraz wszystkich tych, którzy wybiorą taką formę turystyki. Weekend 820 to jednostka o bardzo małym zanurzeniu, dzięki czemu doskonale nadaje się do żeglugi na naszych akwenach śródlądowych. Odpowiednio dobrany silnik i komfortowe wyposażenie dodatkowe zapewniają pełną wygodę podczas długiej podróży. Umiejscowienie stanowiska sternika na prawej burcie, tuż za kabiną, pozwala na pełną kontrolę w czasie manewrów i komfortowe sterowanie jachtem. Kokpit zakończony otwartą pawężą zapewnia swobodne wchodzenie na jacht, jak i schodzenie na ląd przy cumowaniu rufą do pomostu (w czasie żeglugi kokpit zabezpieczony jest pasem). Przed deszczem i słońcem osoby siedzące w kokpicie osłania sztywny dach i przednia, duża, przyciemniana szyba. Jacht, dzięki wyposażeniu w duże zbiorniki paliwa i wody, zapewnia również dużą niezależność w czasie dłuższych rejsów. Łatwo dostępne z kokpitu półpokłady i pokład dziobowy umożliwiają sprawną komunikację i bezpieczną pracę na pokładzie, co jest szczególnie ważne podczas manewrów portowych oraz pracy przy śluzowaniu, a przestronna nadbudówka może być wykorzystana jako miejsce do wypoczynku i opalania się.

Oznaczenie rejsu

  rejs w jedną stronę - "one way"           rejs w obie strony - "tam i z powrotem"

 

Podstawowe warunki

  • preferowany czarter tygodniowy (od soboty do soboty)
  • obszar czarteru: akweny śródlądowe i przybrzeżne - drogi wodne Europy
  • wpłata zaliczki w wysokości 30% ceny czarteru: maksymalnie 7 dni po złożeniu rezerwacji
  • wpłata II raty min. 3 tygodnie przed rozpoczęciem rejsu
  • wpłata kaucji (zwrotnej) - 1000 zł w dniu przejęcia łodzi
  • mile widziana co najmniej jedna osoba posiadająca patent sternika motorowodnego
  • odbiór jachtu odbywa się w porcie macierzystym - chyba, że uzgodniono inaczej po dodatkowej opłacie
  • standardowo odbiory i zdawanie jachtów odbywają się w soboty (chyba że ustalono inaczej)
  • odbiór jachtu w godz. 15.00-18:00 w dniu przyjazdu (inne godziny do uzgodnienia)
  • zdanie jachtu w godz. 8:00-11.00 w dniu odjazdu (inne godziny do uzgodnienia)
  • w przypadku rejsów 1 lub 2-dniowych odbiór jachtu w godz. 8:00 - 11:00, a zdanie od 15:00 do 18:00
  • rezerwacja czarteru krótkoterminowego (3, 4 dni) może się odbyć nie wcześniej niż na 2 tyg. przed dniem rozpoczęcia rejsu
  • rezerwacja czarteru 1 lub 2-dniowego może się odbyć nie wcześniej niż na 1 tyg. przed dniem rozpoczęcia rejsu
  • jachty posiadają ubezpieczenie Jacht CASCO i OC
  • nie należy dobijać do brzegu poza marinami i w miejscach do tego nieprzeznaczonych (odpowiednio nieoznakowanych) z uwagi na kamieniste dno i możliwość przebicia poszycia jachtu
  • za porozumieniem załóg wymiana może nastąpić poza portem macierzystym np. w Szczecinie lub Berlinie
  • czarterujący zobowiązany jest do wcześniejszego, samodzielnego zapoznania się z trasą rejsu. Opracowania na stronie www.zegluga-wroclaw.pl, jak i dostarczone mapy tras zawierają tylko ogólne informacje o wybranych rejsach i atrakcjach turystycznych, lecz nie stanowią oferty handlowej i nie wchodzą w skład usługi czarterowej.

Wyposażenie jachtu

  • przepisy, znaki żeglugowe i mapy
  • komplet kamizelek i koło ratunkowe
  • apteczka, gaśnice
  • podstawowe narzędzia w skrzynce, przedłużacz - 20 m
  • zapasowa śruba napędowa
  • wiadro, miska, miotełka, gąbka
  • cumy, odbijacze, kotwica z liną, bosak i wiosło
  • radio CD + USB
  • lodówka
  • zapinany namiot nad kokpitem
  • kuchenka gazowa + zlew
  • 2 pełne butle gazowe do kuchenki - 3 i 2 kg (rezerwa)
  • ogrzewanie Webasto wraz z pełnym bakiem paliwa ON - 24 l
  • prysznic + WC chem. oraz pełny zbiornik wody do kąpieli i zmywania (300 l)
  • wyposażenie kuchenne (talerze płytkie, głębokie, miseczki, kubki, szklanki, kieliszki, sztućce, 3 garnki, patelnia, otwieracz, korkociąg)
  • zestaw środków czystości: płyn do zmywania naczyń 0.5 l "Ludwik", 1 gąbka do naczyń, 1 ściereczka, 1 ręcznik papierowy, 1 papier toaletowy, śmietnik
  • 3 gniazda 12 V zasilane z ogniwa słonecznego i jedno 230 V, działające po podłączeniu do instalacji elektr. w marinie

Dodatkowe informacje o porcie macierzystym

Port Cigacice / Sulechów

  • 10 km do Zielonej Góry
  • monitoring
  • prysznic, woda, prąd, postój - po 5 zł
  • sklep spożywczy - 500 m
  • parking na terenie portu - 5 zł/1 doba
  • restauracje - 200 m
  • WC na terenie mariny

Co należy zabrać ze sobą na rejs?

  • ciepłe ubrania - polary, spodnie itd., czapkę, rękawice
  • nieprzemakalną odzież zewnętrzną
  • odzież na upalne dni
  • okulary przeciwsłoneczne i czapeczkę chroniącą od słońca
  • krem do opalania i spray lub świeczki przeciw owadom
  • podstawowe lekarstwa
  • przybory toaletowe i środki czystości: dodatkowe gąbki do naczyń, ściereczki, ręczniki papierowe, papier toaletowy, worki na śmieci
  • buty do chodzenia w wodzie: klapki lub zwykłe trampki (dno jest zwykle piaszczyste, jednak czasami trzeba przejść po kamieniach)
  • śpiwory, koce lub prześcieradła do pościelenia na materacach, małe poduszki, pościel
  • wodę do picia (300 l. wody w zbiornikach jachtu służy do zmywania i kąpieli)
  • produkty spożywcze (m.in. ziemniaki, warzywa, konserwy, słoiki - na jachcie jest mała 60 l lodówka)
  • ładowarkę samochodową (12 V)
  • przydadzą się buty sportowe lub sandały z miękką podeszwą do poruszania się wyłącznie po jachcie (bose stopy, japonki lub klapki sprzyjają kontuzjom i szybko mogą zakończyć upragniony urlop); każdorazowo po zejściu/wejściu na jacht prosimy o zmianę butów, a lśniący i czysty jacht długo będzie służył kolejnym żeglarzom
  • bagaż należy spakować do miękkiej torby lub worka żeglarskiego, który po złożeniu zajmuje mało miejsca i może zostać schowany w bakiście

Rabaty (łączą się - max. 10 %)

  • 10% dla rezerwacji dokonanych do końca każdego roku na nowy sezon
  • 5 % dla rezerwacji dokonanych do końca lutego każdego roku na nowy sezon
  • 5 % dla stałych klientów
  • w przypadku czarteru 2-tygodniowego (15 dni - 14 dób) załoga otrzymuje 5% rabatu, a 3-tygodniowego - 10% rabatu
  • w przypadku czarteru 2 jachtów załoga drugiego jachtu otrzymuje dodatkowe 5% rabatu
  • rabaty nie obejmują rejsów kilkudniowych

Warunki udziału w ogłaszanych czarterach promocyjnych i rabatach

  • na stronie publikowane są aktualnie dostępne promocje (first minute, rejsy specjalne, obowiązujące rabaty)
  • warunkiem udziału w czarterze promocyjnym i/lub otrzymanie rabatu jest wybranie interesującej oferty spośród oferowanych pakietów oraz wpłata zaliczki w wysokości 50% wartości czarteru do 7 dni po dokonaniu rezerwacji. Wpłata 50-procentowej zaliczki gwarantuje możliwość skorzystania z oferty promocyjnej
  • wpłata pozostałej części należności za czarter min. 3 tyg. przed rozpoczęciem rejsu wraz z kaucją w wysokości 1000 zł

Ochrona środowiska

O ekologii myślimy robiąc codzienne zakupy, segregując śmieci, czy budując dom. Coraz częściej zaczynamy też zwracać uwagę na ochronę środowiska planując i organizując wakacje. Także nasza Firma, dbając o środowisko naturalne, oferuje do czarteru jachty wyposażone m.in.:

  • w chemiczne WC, które można opróżniać w odwiedzanych portach
  • w panele słoneczne zasilające najważniejsze urządzenia na jachcie i oświetlenie LED
  • oferowane jachty zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyciszyć zarówno odgłos pracy silnika jak i dźwięki dochodzące z wnętrza barki na postoju
  • kadłub płynącej barki wytwarza niewielką falę, co w dużej mierze ogranicza niszczenie brzegów i porastającej je roślinności
  • kształt naszych jachtów minimalizuje także ilość wody potrzebnej do umycia barki

Dla naszych klientów przygotowaliśmy również kilka praktycznych wskazówek, jak dbać o środowisko naturalne, i tak:

  • płynąc barką należy zawsze przestrzegać wszelkich ograniczeń prędkości
  • starać się pływać na średnich obrotach silnika (ok. 2,5 tys. obr./min.), po to by nie niszczyć roślinności wzdłuż brzegów rzek i kanałów
  • nigdy nie wyrzucać niczego do wody
  • korzystać na barce jedynie z detergentów biodegradowalnych (np. popularny płyn Ludwik)
  • wszędzie tam, gdzie jest to możliwe korzystać z pojemników do recyklingu śmieci
  • podczas postoju w porcie należy podłączać barkę do instalacji 230 V